راهنمای بازدید کنندگان
راهنمای بیماران بین المللی
از اینکه گروه مراقبت بهداشتی Acıbadem را برای درمان خود ترجیح می دهید بسیار سپاسگزاریم. در لیست زیر اطلاعاتی که در طول فرآیند درمان میتواند برای شما مفید باشد را برایتان فراهم آورده ایم:
- قبل از برنامه ریزی سفر و گرفتن وقت معاینه حتما با مسئولین بیماران بینالمللی ما مشاوره کنید. لطفاً کارمندان ما را در رابطه با وقت ملاقات مورد نظر و زمانهای مناسب برای سفرتان را از قبل اطلاع رسانی کنید.
- لطفا اعتبار پاسپورت خود را مجددا بررسی کنید (گذرنامه باید حداقل تا 6 ماه از زمان ورود شما به ترکیه معتبر باشد، برای مثال اگر در ژانویه وارد خاک ترکیه شوید، گذرنامه باید حداقل تا ژوئن معتبر باشد) . ما مسئولیتی در قبال ارائه مدارک لازم در مورد ورود یا خروج شما نداریم.
- لطفاً قبل از هماهنگی سفر، تفاوت ساعت بین کشورها را بررسی کنید.
- واحد پول ترکیه لیر ترکیه است و در هنگام ورود می توانید یورو یا دلار خود را به لیر ترکیه مبادله کنید.
- سعی کنید تا بلیط پرواز برگشت خود را قطعی نکنید (بلیط فلکس ایبل تهیه کنید) . در صورت نیاز به بررسی های بیشتر ممکن است از شما درخواست شود تا مدت زمان بیشتری در ترکیه بمانید. پیشاپیش از درک و شکیبایی شما متشکریم.
- اگر به ویلچر نیاز دارید، لطفاً با شرکت هواپیمایی خود تماس بگیرید. شرکت های هواپیمایی خدمات ویلچر رایگان دارند که می توانید از آن استفاده کنید.
- مطمئن شوید که تمام مدارک پزشکی را به زبان انگلیسی ترجمه کرده اید. لطفاً ضمیمه ها را برای شرایط پزشکی خاص بررسی کنید.
- لطفاً جزئیات پرواز سفر خود را دو روز قبل از حرکت با ما به اشتراک بگذارید تا بتوانیم انتقال و اسکان شما و همراهانتان را مهیا کنیم. از آنجایی که ثبت هر گذرنامه و شناسه مسافری جهت انتقال در سامانه وزارت کشور الزامی است، لطفاً یک کپی از گذرنامه خود را قبل از حرکت ارسال کنید.
- اگر قصد دارید محل اقامت تان را خودتان رزرو کنید ، لطفاً گزینه های نزدیک به بیمارستانی را که تحت درمان قرار خواهید گرفت، انتخاب کنید. لطفاً محل اقامت خود را به کارمندان ما از قبل اطلاع دهید. زیرا ممکن است در برخی مناطق خدمات انتقال رایگان ارائه نشود.
- در صورت نیاز به اورژانس هوایی برای جابجایی، بسته به ظرفیت اورژانس هوایی و تعداد کادر پزشکی تنها یک همراه مجاز خواهد بود.
- در صورت نیاز به آمبولانس جهت انتقال، بسته به ظرفیت و تعداد کادر درمانی فقط یک همراه مجاز خواهد بود. اگر همراهان بیشتری با خود دارید، لطفاً از قبل با کارمندان ما تماس بگیرید. در صورت ممکن سعی خواهد شد تا خدمات حمل و نقل همراهانتان را فراهم کنیم. در غیر این صورت لطفا از همراهانتان بخواهید تا ترانسفر خود را شخصا مهیا کنند.
- هزینه تخمینی درمان به طور کامل (100٪) از طریق حواله ،کارت اعتباری یا نقدی قبل از شروع درمان درخواست خواهد شد. لطفاً قبل از انتقال بانکی یا پرداخت کارت اعتباری با بانک خود تماس بگیرید تا از هرگونه هزینه اضافی جلوگیری کنید. ما توصیه می کنیم از کشور خود حواله های بانکی انجام دهید.
- هنگام ورود به ترکیه برای درمان، لطفاً یک شماره تلفن محلی دریافت کنید یا تلفن بین المللی خود را در دسترس قرار دهید تا بتوانیم در طول اقامت در ترکیه با شما تماس بگیریم.
- پس از فرود دقت کنید که از ساختمان فرودگاه خارج نشوید و بلافاصله به پیشخوان سلامتی Acıbadem بروید.
- اگر به فرودگاه استانبول (IHL) رسیدید، پس از دریافت چمدانهایتان، به درب خروجی مابین خطوط تحویل چمدان شماره 14 و 15 میباشد بروید. به محض خروج از درب خروجی، لطفاً به سمت راست پیچیده و تا رسیدن به سالن سلامت ACIBADEM Health Point ادامه دهید.
- اگر به فرودگاه سابیها گوکچن (SAW) رسیدید، پس از برداشتن چمدان، خروجی را پیدا کنید. وقتی از دروازه خارج شدید، به چپ بپیچید و به راه خود ادامه دهید تا پیشخوان Acibadem Health Point را در سمت چپ خود ببینید.
- ما برای شما ترانسفر از/به فرودگاه، هتل و بیمارستان را به صورت رایگان سازماندهی کرده ایم. لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است به دلیل ترافیک یا فاصله زیاد بین هتل و بیمارستان شما تاخیر ایجاد شود. لطفاً برنامه انتقال خود را از قبل بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه تضاد به ما اطلاع دهید.
- اگر یکی از همراهان شما در تاریخ متفاوتی از حرکت شما سفر می کند، لطفاً از قبل با کارمندان ما تماس بگیرید. در صورت امکان، حمل و نقل را سازماندهی خواهیم کرد.در غیر این صورت لطفا از همراهانتان بخواهید تا ترانسفر خود را شخصا مهیا کنند.
- هنگامی که به بیمارستان رسیدید، لطفاً به باجه بیماران بین المللی مراجعه کنید و درخواست مترجم کنید.
- خدمات ترجمه از ساعت 08:00 الی 18:00 در بیمارستان رایگان است. مترجم در طول مشاوره و آزمایشات شما را همراهی خواهد کرد. لطفاً توجه داشته باشید که مترجم به دلیل نیازهای دیگر بیماران همیشه در کنار شما نخواهد بود. مترجمان و کارمندان ما نمی توانند خدمات ترجمه را در خارج از بیمارستان به شما ارائه دهند. در صورت نیاز به هرگونه کمکی در خارج از ساعات کاری، لطفاً با دفاتر ما تماس بگیرید.
- خدمات حمل و نقل و ترجمه رایگان است. مترجمان یا وسایل حمل و نقل ما مجاز به دریافت انعام یا هدیه نیستند. لطفاً هیچ انعام یا هدیه ای ندهید، بیان کلمه «متشکرم» بسیار کافی خواهد بود
- لطفا در طول مشاوره، هر آنچه را که مایل با دانستن هستید از پزشک خود بپرسید. آماده کردن سوالات خود از قبل می تواند کار را برای شما آسان تر کند.
- در صورتی که پزشک شما آزمایش خون، PET CT و غیره را درخواست کند، لطفاً از مترجم خود در مورد شرایط قبل و بعد از آزمایشات و همچنین قیمت خدمات سؤال کنید.
- یادآور می شویم تشخیصی که در طول مشاوره های ONLINE دریافت کرده اید ممکن است پس از انجام مشاوره فیزیکی تغییر کند. پزشک پس از انجام مشاوره و/یا آزمایشات و معاینات مورد نیاز، برنامه درمانی رسمی شما را ارائه خواهد کرد.
- پس از اتمام درمان، کلیه گزارشات پزشکی، تصاویر رادیولوژیک، فاکتورها و سایر مدارک پزشکی در هنگام ترخیص به شما تحویل داده می شود. در صورتی که مدرکی را گم کرده و یا تحویل نگرفته باشید، لطفاً تا زمانی که هنوز در بیمارستان هستید با مترجم خود در میان بگذارید.
- کلیه گزارشات پزشکی شما به زبان ترکی صادر و در صورت تمایل به انگلیسی ترجمه می شود. گزارش های پزشکی غیر از زبان انگلیسی ارائه نمی شود.
- به اطلاع می رساند، آنالیز پاتولوژیک نمونه های بیوپسی ممکن است 10 روز تا 3 ماه طول بکشد و نتیجه آزمایشات ژنتیکی ظرف 1 تا 3 ماه گزارش شود. در صورت وقوع فوریت پزشکی، پزشک ممکن است با در نظر گرفتن تشخیص اولیه، درمان را آغاز کند. درمان آتی ممکن است بسته به نتایج معاینات پاتولوژیک و/یا آزمایشات ژنتیکی اصلاح شود.
- شما یا همراهتان همیشه حق دارید از درمان پیشنهادی امتناع کنید. در این صورت شما یا قیم قانونی شما باید تمام مسئولیت های ناشی از آن را بپذیرید و باید فرم امتناع را قبل از ترخیص امضا کنید.
- در صورت نیاز به وقت معاینه ، لطفاً مستقیماً به کارمندان ما اطلاع دهید تا در سازماندهی اقدامات درمانی و سفر به شما یاری دهند.
یادداشت مهم:
کلیه اقدامات مربوط به تشخیص و درمان شما و همچنین داروها و مواد لازم در محل بیمارستان آجی بادم پوشش داده خواهد شد. اگر دارو، مواد یا خدماتی در بیمارستانهای ما موجود نباشد، سازماندهی لازم برای خدمات، دارو یا مواد مورد نیاز توسط مدیریت بیمارستان انجام میشود. در صورتی که توسط هر فرد دیگری به مکان یا افرادی خارج از بیمارستان Acıbadem هدایت می شوید، لطفاً یک ایمیل اعلان به international@acibadem.com بنویسید یا با شماره تلفن 00902165444664 تماس بگیرید و شخصاً با مدیر بیمارستان صحبت کنید. شکایات و نظرات شما توسط مدیریت گروه بهداشت و درمان Acıbadem به صورت جدی رسیدگی خواهد شد.